ايرانی ها جنگ الكترونيک با غرب را بردند
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
سرویس بین الملل ـ «القدس العربي» در يادداشتي به نقل از رسانه های صهیونیستی نوشت: چند ماه پيش، با ظهور ويروس «استاكس نت» و ادعای آلوده شدن سيستم هاي الكترونيكي پايگاه هاي اتمي ايران، عملا جنگ الكترونيكي عليه ايران آغاز شد، ولی اخبار سرنگوني هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكا در فضاي بیرون از فضاي ايران به دست سپاه پاسداران، خليج فارس به صحنه جنگ الكترونيک ايران و آمريكا تبديل شده است.

به گزارش «تابناک»، این روزنامه عربی در ادامه افزود: اگر برخي از مسئولان نظامي اسرائيل، از جنگ قريب الوقوع با ايران سخن مي گويند و اگر نتانياهو سال 2015 را زمان وقوع جنگ با ايران مي داند، همه تناقض ها، نشان از پيش افتادن ايران در جنگ الکترونيک عليه دشمنان منطقه اي و فرامنطقه اي دارد.

در همین حال، روزنامه «نيويرك تايمز» نیز نوشت: جرأت ايران در اعلام قدرتمندانه سرنگوني هواپيماهاي آمريكايي، جاي تأمل داشته و نشان از اعتماد به نفس ايراني ها در مديريت جنگ الكترونيک دارد، به ويژه كه ايراني ها آشکارا مي گويند، اين هواپيماها را بیرون ار فضاي ايران سرنگون كرده اند!

این روزنامه آمریکایی در ادامه پس از اعتراف به قدرت بالای ایران در جنگ الکترونیک، موضوع را به سوی ایران هراسی منحرف کرده و بدون رابطه منطقی میان مقدمه بحث می نویسد: آيا اكنون مي توان باور كرد كه ايراني ها براي دستيابي به جنگ افزار اتمي، تلاش نمي كنند و اگر به اين جنگ افزار دست پيدا كردند، آيا لحظه اي درنگ در نابودي دشمنان در منطقه خواهند داشت؟

اجازه ندادن به بازرسان برای بازديد از پايگاه هاي اتمي، چه تفسيري دارد و آيا ديپلمات ها از فعاليت اتمي سر در مي آورند؟ اين پرسش ها را به زودي دريافت خواهيم كرد!

البته جالب اینجاست که این روزنامه آمریکایی، هیچ اشاره ای به این نمی کند که توانمندی ایران در حوزه دفاعی و حراست از مرزهایش، چه ارتباطی با دستیابی ایران به سلاح اتمی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1840
بازدید کل : 217873
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1